Tiedote senioreille ja veteraaneille

(tyhjä)13.04.2016

Kaikki seniorit ja veteraanit osallistukaa joukolla kisoihin!

Valinnat edustusjoukkueisiin

Senioritoimikunta vastaa valinnoista joukkueisiin.

Tärkeimpinä valintaperusteina ovat:

1. TOUR-kilpailujen pisteet
2. HAASTAJATOUR-kilpailujen pisteet
3. ALUETOUR-kilpailujen pisteet
4. Menestys Talman mestiksissä

Jos haluaa pyrkiä joukkueeseen, on ilmoittauduttava viimeistään kaksi viikkoa ennen SM-joukkuekilpailuja senioripuheenjohtajalle. Senioritoimikunta vastaa joukkueiden kilpailumaksuista.

Toimikunnan puheenjohtaja Erkki Merivirta ([email protected]) vastaa lopullisista valinnoista valitsijaryhmän kanssa, joka arvioi sen hetkisen pelikunnon.

Valinnat seuraotteluihin

Toimikunnan puheenjohtaja Erkki Merivirta vastaa lopullisista valinnoista. Ensimmäiseen seuraotteluun valitaan 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta kuitenkin niin, että joukkueeseen mahtuu ainakin kuusi naista. Seuraavaan seuraotteluun etusija on niillä, jotka eivät ole vielä v. 2016 olleet seuraotteluissa.

Vuoden 2016 seniori- ja veteraani-ranking

Pb-ranking miessenioreille (H55), naissenioreille (D50), miesveteraaneille (H65, H70 ja H75) ja naisveteraaneille D60 ja D70 koostuu seuraavista kisoista:
-Kevään Kunkku
-Syyssankari
-tasoitukselliset viikkokilpailut torstaisin (Pb-tulokset)

Tulos lasketaan siten, että Kevään Kunkku ja Syyssankari kisoista valitaan parempi tulos pb-tuloksena. Viikkokilpailuista otetaan huomioon sekä 4 parasta tulosta (pb), joista lasketaan keskiarvo (KA). Jos kahdella tai useammalla pelaajalla on tasan sama keskiarvo, niin pb-sarjassa ratkaisevana kilpailuna on Syyssankari kisan tulos.

Senioreiden vuoden 2016 ranking-listojen ylläpidosta vastaa Erkki Merivirta, jolle myös mahdolliset listoissa olevat virheet ilmoitetaan korjausta varten [email protected] puh. 050 494 7880. Kauden päätöstapahtuma, jossa jaetaan ranking-palkinnot, järjestetään erillisenä avec-juhlana.